Abonament + interwencje będą najbardziej opłacalne dla mniejszych firm które nie mają wielu problemów w zakresie IT w firmie a jedynie potrzebują działu IT który będzie na bieżąco dbał o bezpieczeństwo i płynność działania sprzetów, a wszelkie problemy ze sprzętem, naprawy, działania techniczne będą zdarzać się rzadziej.

Jak to działa?
Abonament to tak naprawdę umowa na świadczenie usług w zakres których wchodzi:

  • Jednorazowe, przy nawiązywaniu umowy, dogłębne zebranie informacji o sprzęcie czyli jego ilości, jakości (podzespoły), wydajności oraz całej infrastruktury informatycznej w firmie. – W końcu jako Twój dział IT, musimy wiedzieć czym firma dysponuje by móc później sprzęt naprawiać, zabezpieczać i unowocześniać
  • Raz na miesiąc po wcześniejszym umówieniu terminu, kontrola sprzętu – wykonanie wszelkich aktualizacji programów, systemów operacyjnych, bezpieczeństwa – tak aby upewnić się, że nic nie przysporzy problemów. Wtedy powstaje raport z takiej kontroli i wnioski z takiego raportu idące.
  • Stawka minimalna abonamentu wynosi 200zł a wysokość samego abonamentu zależy wprost od wielkości firmy, są to głównie koszty pracownicze i koszty przechowywania danych

Interwencje to nic innego jak działanie ze strony naszego technika, informatyka wychodzące poza zakres abonamentu. Przykładowy zakres takiej interwencji to:

  • Wszelakie problemy z drukarkami – specjalista zjawia się w firmie i dąży do rozwiązania problemu
  • Problemy z komputerami – coś trzeba naprawić, odblokować, doradzić, zainstalować
  • Unowocześnienie biura – robisz przemeblowanie w firmie i konieczne jest na nowo poprowadzenie kabli, spięcie komputerów, drukarek i innych urządzeń? Od tego jesteśmy my czyli Twój dział IT
  • Nowe stanowisko pracownicze – Doradzimy w kwestii sprzętu, zamówimy, załatwimy formalności i sprawy techniczne tj. instalację hardware i software

Tak jak podpisujesz umowy do prowadzenia księgowości – podpisz umowę do prowadzenia działu IT. Skup się na swojej działalności, nie na problemach ze sprzętem